pioterek
User
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kont
|
Wysłany: Pon 21:08, 02 Cze 2008 Temat postu: Umiejętności |
|
W "Wolfie" mamy system rang i odznaczeń. Za "coś" zrobionego ( zabicie wroga, zbudowanie tego i takie tam ) dostajemy punkty doświadczenia ( Exp, XP, Experience ). Im więcej go mamy, tym lepsze rzeczy dostajemy lub jesteśmy lepsi.
W Wolfensteinie mamy 7 typów umiejętności:
Zmysł Bojowy, Lekkie Bronie, Ciężkie Bronie, Pierwsza Pomoc, Inżyneria, Sygnały, Operacje szpiegowskie.
Lekkie bronie (Light Weapons)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
>>> Zabicie przeciwnika za pomocą broni lekkich (3 XP za zabicie trafieniem w korpus, 5 za zabicie strzałem w głowę)
>>> Uszkodzenie pojazdu będącego celem misji przy pomocy granatów (10 XP)
Do lekkich broni zalicza się: nóż, pistolety Luger i Colt, pistolety maszynowe MP40, Thompson i Sten, karabiny M1 Garand i K43 (w trybie normalnym), karabin FG42 (bez używania przybliżenia), granaty.
1. Otrzymujesz 1 magazynek więcej
2. Szybsze o 35% przeładowanie broni
3. Zmniejszenie odrzutu
4. Możliwość strzelania z dwóch pistoletów
Zmysł bojowy (Battle Sense)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
>>> Przebywanie w pobliżu wroga, uciekanie przed nalotami (Ilość XP zależna od czasu i sytuacji) lub w przypadku walki to w jakim stanie przebywasz. Stany: 0xp-stan zimny-nic się nie dzieje 3xp-stan ciepły-Zadajesz rany i otrzymujesz lekkie obrażenia 5xp-stan gorący-zabijasz wrogów i otrzymujesz ciężkie obrażenia
1. Otrzymujesz lornetkę
2. Zwiększona kondycja
3. Więcej (o 15) punktów życia
4. Widzisz miny przeciwnika jako przeźroczysty zarys.
Ciężkie bronie (Heavy Weapons)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
>>> Zabicie wroga przy pomocy broni ciężkiej (3 XP)
Do broni ciężkich zalicza się: Panzerfaust, przenośny karabin MG42, rozstawione karabiny maszynowe, karabiny na pojazdach, miotacz ognia, moździerz.
1. Strzał z Panzerfausta zużywa 2/3 paska mocy zamiast całego, strzał z moździerza zużywa 1/3 paska mocy zamiast 1/2, miotacz ognia ma 200 sztuk amunicji zamiast 150
2. Wolniejsze przegrzewanie się MG42
3. Możesz biegać ze zwiększoną (2/3 normalnej zamiast 1/2) szybkością z broniami takimi, jak: MG42, Panzerfaust, Mortar. Prędkość poruszania się z miotaczem ognia wynosi tyle samo, co z każdą inną bronią nie zaliczaną do ciężkich.
4. Możesz wybrać pistolet maszynowy MP40/Thompson jako drugą broń
Pierwsza pomoc (First Aid)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
>>> Leczenie członka twojej drużyny apteczkami (1XP za jedną zebraną apteczkę)
>>> Uzdrowienie rannego członka drużyny strzykawką (4XP za każde takie uleczenie)
1. Otrzymujesz jeden magazynek zapasowy i drugi granat
2. Użycie apteczki zużywa 1/8 paska energii zamiast 1/4, otrzymujesz 2 dodatkowe strzykawki
3. Lecząc strzykawką przywracamy rannemu pełne życie zamiast 50%
4. Otrzymujesz strzykawkę z adrenaliną, kiedy zrobisz zastrzyk, działa ona 10 sekund. Podczas jej działania gdy biegasz nie zmniejsza się kondycja i otrzymujesz mniejsze obrażenia
Inżynieria (Engineering)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
>>> Budowę i naprawę obiektów na mapie (3XP za naprawę uszkodzonego karabinu maszynowego, 7XP za zbudowanie obiektu wymagającego cały pasek mocy, np. Command Post, 10XP za budowę obiektu wymagającego ponad 100% paska mocy, np. most)
>>> Niszczenie obiektów na mapie (7XP za każdy)
>>> Zabicie przeciwnika miną albo granatnikiem (3XP)
>>> Rozbrojenie dynamitu (5XP)
>>> Rozbrojenie miny (3XP)
1. Otrzymujesz cztery dodatkowe granaty ręczne i cztery granaty do wyrzutni
2. Szybciej podkładasz miny i bomby, a także szybciej je rozbrajasz
3. Użycie dynamitu zużywa 2/3 zamiast całego paska energii, podłożenie miny zużywa 1/3 zamiast 1/2 paska energii, budowa jest szybsza i zabiera mniej energii
4. Otrzymujesz kamizelkę, która zmniejsza obrażenia od wybuchów o 50%
Sygnalizacja (Signals)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
>>> Przekazanie członkowi drużyny skrzynki z amunicją (1XP za każdą)
>>> Zabicie przeciwnika nalotem (3XP)
>>> Zabicie przeciwnika artylerią (4XP)
>>> Uszkodzenie pojazdu będącego celem misji nalotem lub artylerią (5XP)
1. Skrzynki z amunicją mają teraz 2x większą zawartość i potrzebują tylko 1/8 paska energii zamiast 1/4
2. Wezwanie nalotu lub artylerii zabiera 2/3 paska energii zamiast całości
3. Ostrzały artylerii trwają znacznie dłużej, a nalot wykonywany jest podwójnie
4. Rozpoznawanie wrogich szpiegów przebranych za naszych żołnierzy
Operacje szpiegowskie (Covert Operatons)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
>>> Zabicie wroga przy pomocy FG42 lub K43/Garanda używając celownika optycznego (3XP)
>>> Kradzież wrogiego munduru (5XP)
>>> Zabicie wroga zdalnie detonowanym ładunkiem wybuchowym (5XP)
>>> Zniszczenie obiektu (np. wieży albo Command Post) zdalnie sterowanym ładunkiem (7XP)
Wykrycie wrogiej miny lornetką (3XP)
1. Dostajesz jeden magazynek do broni szpiega więcej (broni posiadającej lunete)
2. Ładunek wybuchowy i granaty dymne zużywają tylko 2/3 paska energii zamiast całości
3. Zmniejszony rozrzut i kołysanie broni snajperskich
4. Znaczne zwiększenie skuteczności noża (z tyłu wystarczy jedno pchnięcie, z przodu jedno zadaje ok. 36 obrażeń)
Używano: wikipedii
Post został pochwalony 0 razy
|
|